Champions League in Vegas, Baby! - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Champions League in Vegas, Baby! - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Champions League in Vegas, Baby!

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

28 Mei 2016 | Verenigde Staten, Hurricane

Vanochtend zijn we naar Las Vegas gereden. Het lijkt wel de Efteling daar! Wat waarom zou iemand je nou een hotel in de vorm van een piratenschip of een piramide bouwen?
Wij hadden een kamer in het Luxor (de piramide). Om 11.45 was de finale van de Champions League op tv dus die hebben we gekeken in het casino met zo'n 300 man. Dat was erg leuk, want er zaten een aantal fanatieke supporters bij. Daarna heb ik een beetje gerelaxed (ik kon niet echt gokken want ik ben geen 21) en de 6e wedstrijd van de basketbalplay-offs gekeken. 's Avonds hebben we een rondje gelopen door het nachtleven van Las Vegas (erg leuk) en was het casino minder strikt met de regels.

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016