Back to Vegas - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Back to Vegas - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Back to Vegas

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

04 Juni 2016 | Verenigde Staten, Bishop

Er zit hier een Nederlandse bakker in Bishop. Daar ben ik natuurlijk even naartoe gegaan voor een ontbijt. De sandwich smaakte goed, maar de stroopwafels en Wilhelmina pepermunt nog veel beter! Helaas kostte een 'gewoon' Nederlands brood ongeveer $10. Die heb ik dus maar laten liggen.

Ik had nog een eindje te rijden naar Las Vegas. Die reis was nog even spannend toen ik met 1/3 van de tank een bordje 'next services 110 miles' tegenkwam, maar gelukkig ging het alleen maar bergafwaarts vanaf daar en ik had nog zo'n 60 mijl over op de teller toen ik ging tanken in Beatty. In die plaats is het het warmste geweest op mijn reis; 43 graden Celsius.
Na aankomst in Las Vegas ben ik direct doorgereden naar de andere kant van de stad: de Hoover Dam. Mocht u daar ooit nog eens heengaan: let dan goed op. Ze leiden je de parkeergarage in waar je $10 moet betalen om je auto neer te zetten, maar ik kwam er net op tijd achter dat je, als je over de dam rijdt, gratis kunt parkeren en dichter bij de dam staat. De Hoover Dam is leuk om even te zien en rond te lopen, maar geen hoogtepunt van mijn reis.

Op de weg terug heb ik bij Panda Express gegeten; Chinese wok. Errug lekker... Het hostel waar ik in slaap heeft rekening met mij gehouden. De kamers aan de binnenplaats hebben allemaal een landenvlag op de voordeur. Mijn kamer? Nederland!
Morgen breng ik de auto terug naar Hertz. Eerst nog even een kijkje nemen bij The Venetian en de watershow van het Bellagio.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 2867

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 06 Juni 2016

Maandje West Coast + Rio de Janeiro!

Landen bezocht: