Nog een keertje Joshua Tree, op naar Grand Canyon - Reisverslag uit Joshua Tree, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Nog een keertje Joshua Tree, op naar Grand Canyon - Reisverslag uit Joshua Tree, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Nog een keertje Joshua Tree, op naar Grand Canyon

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

21 Mei 2016 | Verenigde Staten, Joshua Tree

We waren al rond 7 uur wakker door de warmte.

's Ochtends hebben we eerst nog de Willow Hole Trail gedaan. Eerst een stuk door de woestijn, daarna rechtsaf en een stuk door een wat groener stuk. Het laatste stuk was erg leuk met rotsformaties waar we tussendoor en langs moesten. Het einde was niet echt gemarkeerd dus toen we bij willows waren zijn we maar terug gegaan.

Toen zijn we naar Kingman, Arizona gereden, halverwege naar de Grand Canyon. Een echte KOA camping met alle faciliteiten. Heerlijk weer even gedoucht. S avonds nog een spelletje gespeeld en gegeten. Oh, en eerst nog een nieuwe pan gekocht ;)

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016