Tour of California op weg naar LA - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Tour of California op weg naar LA - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Tour of California op weg naar LA

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Santa Barbara

S ochtends stelde ik bij het ontbijt voor aan Alexandre om naar de Tour of California te gaan kijken die dichtbij langs zou komen. Dat hoorde een ander meisje en wat bleek? Ze was de vriendin van George Bennett, één van de wielrenners! We hebben Alexander in Santa Barbara achtergelaten en zijn naar een plekje bovenop de Casitas lake road gegaan waar we hebben gejuicht voor George Bennett. Met succes: hij werd 3e in die etappe, de koninginnenrit.
Daarna zijn we doorgereden naar mijn hostel in LA: Alexandre zou bij een couchsurfadres slapen.

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016