Laatste dingen in San Fran - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Laatste dingen in San Fran - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Laatste dingen in San Fran

Blijf op de hoogte en volg Sibren

14 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Eerst ben ik naar de toeristeninfo geweest. De man daar raadde me aan om de Twin Peaks in de middag te doen omdat het weer dan beter zou zijn. Daarom ben ik eerst naar In-N-Out geweest. Daar hebben ze niet een uitgebreid menu maar alleen keuze uit hamburger cheeseburger en friet. Maar als je het weet, zijn er verschillende styles die je kunt nemen. Ik heb daar op aanraden van Jan de Animal Style genomen. Leuk concept voor een fastfoodketen.
Daarna naar de Twin Peaks geweest met een leuke wandeling door wat wijkjes en door de gay-buurt. Mooi uitzicht, maar nu heb ik wel genoeg naar San Francisco gekeken... op de weg terug ben ik Door het Golden State Park gelopen. Veel spelende en voetbalspelende kinderen van een school. Ik had nog 2 dingen op mijn lijstje staan. 1) zonsondergang en 2) vis eten. Ik ben naar pier 39 gegaan waar ook de zeeleeuwen zitten heb daar beide gedaan. De vis viel een beetje tegen, misschien omdat ik bij de goedkoopste tent het goedkoopste had genomen... ;)

Verder vandaag ook nog met Alexandre (FR) en Alexander (DL) afspraken gemaakt over het eerste deel van de road trip. We gaan in drie dagen naar Los Angeles rijden en Alexander gaat na 2 nachten in Santa Barbara blijven want hij heeft de volgende dag een vlucht uit San Francisco. Hij gaat dan met de bus weer terug.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 2881

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 06 Juni 2016

Maandje West Coast + Rio de Janeiro!

Landen bezocht: