Sequoia! - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Sequoia! - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Sequoia!

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

31 Mei 2016 | Verenigde Staten, Visalia

Dit was helaas niet de beste camping, terwijl het toch een KOA Kampground is (de grootste keten hier). Vannacht veel blaffende honden en auto's gehad en er was een nachtlamp die precies boven mijn tent bleek te hangen.
Maar omdat ik geen zin had om elke dag alleen de tent af te breken en weer op te zetten heb ik toch nog besloten om hier een extra dag te blijven. Zo kon ik ook rustig naar Sequoia op en neer vandaag zonder te hoeven haasten.
Sequoia is een van de leukste parken waar ik ben geweest. Het is niet te groot, niet te druk en lekker overzichtelijk. Er staan Sequoia's (bomen), die niet qua lengte of breedte de grootste ter wereld zijn, maar qua inhoud. Lang verhaal kort: hele, hele grote bomen. Ik heb een paar kleine wandelingetjes gedaan en ben het park doorgereden naar Kings Canyon. Via een hele leuke route (HW 245) door de beboste bergen ben ik toen weer teruggereden naar de camping.

Oh, en ze hebben hier een wereldse innovatie die ik nog niet eerder was tegengekomen maar wel al langere tijd blijkt te bestaan: Coca-Cola Freestyle. Alle smaken en alle varianten van alle Coca-Cola merken en dranken in één machine. En alle is alle. Dus van Coca-Cola Lime tot Fanta Peach en Sprite Raspberry en alles er tussenin. Nu heb ik buikpijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 2795

Voorgaande reizen:

10 Mei 2016 - 06 Juni 2016

Maandje West Coast + Rio de Janeiro!

Landen bezocht: