Veel rijden, veel mooi - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Veel rijden, veel mooi - Reisverslag uit Santa Cruz, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Veel rijden, veel mooi

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, Santa Cruz

Deze dag stond de trip van Santa Cruz naar Santa Barbara op het programma. We zijn al snel gestopt in Monterey om daar even rond te lopen. Net als Santa Cruz en later Santa Barbara is het eigenlijk weer een typisch Amerikaans kustplaatsje: een hoofdstraat met wat winkeltjes, een pier en eigenlijk niks onderscheidends.

Highway 1 langs de kust is wel echt heel erg prachtig. Die uitzichten gaan nooit vervelen. Onderweg kwamen we erachter dat er 20 minuten van de route Vandenberg Village was dus daar moesten we natuurlijk heen.

In Santa Barbara sliepen we in een hostel zoals die bedoeld zijn: een soort huis met slaapkamers en een keuken. En heel veel leuke mensen.

Sibren

Welkom! Hier plaats ik geregeld updates over mijn reis. 10 mei - 6 juni: Verenigde Staten, San Francisco -> Las Vegas 7 juni ->: Rio de Janeiro

Actief sinds 25 Mei 2016