Auto ophalen, op weg naar Santa Cruz - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu Auto ophalen, op weg naar Santa Cruz - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Sibren Berg - WaarBenJij.nu

Auto ophalen, op weg naar Santa Cruz

Door: Sibren

Blijf op de hoogte en volg Sibren

15 Mei 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

S ochtends bij het hostel kwam ik Jonny tegen. Die zou met een vriend op weg gaan maar zijn plannen zijn iets gewijzigd waardoor hij waarschijnlijk toch mee wil en kan vanaf Los Angeles. Top! Dus hij is ook meegegaan naar de verhuur zodat hij als bestuurder geregistreerd kan worden.

Bij de verhuur hebben we een upgrade van de auto genomen. Die was niet erg duur en ik ben nu heel blij met de auto. Lekker veel ruimte en hij rijdt heerlijk. Anders was het echt wel iets te klein geweest.

Op weg naar Santa Cruz kwamen we eerst vertraging door de Bay to Breakers hardloopwedstrijd. Wie organiseert er nou een hardloopwedstrijd waardoor de halve stad moet worden afgesloten?!?

Daarna begon het wedstrijdje tussen de uitzichtpunten. Welke was het mooiste? Het begon rustig met wat uitzichten over zee maar de bergen werden hoger en daarmee ook de uitzichten ruiger en mooier.
In Santa Cruz hebben we de auto geparkeerd en zijn daarna naar de pier gegaan waar ze een heuse kermis hadden. We zijn in de achtbaan (Alexandres eerste keer!) Geweest en hebben wat videospellen gedaan in de arcade hall.